Haticedemir60 Zbyyy bizimki 2860 hastaneden çıktı boyu 48 cm di. 2 aylıkken 5500 kilosu 59 cm boyu vardı
Cansudemirell cionunannesi nasış başardınız. Benim oğlum 3760 gram 51 cm doğdu ilk 5 günde sarılıktan dolayı ememedi 400 gram verdi. 1. Ayında 4055 gram 57 cm di. Şimdi 1 ay 13 günlüğüz kaç oldu bilmiyorum ama bana sanki hiç kilo almıyor gibi geliyp
ZelihaD Cansudemirell aynı benimki de 3600 doğdu bir aylıkken 4050 oldu doktor az kilo aldığını söyledi bir süre meme mama ikisini vermemi önerdi
cionunannesi Memeye biraz fazla düşkün oğlum 😊gündüzleri uykusu çok hafif yarım saat uyur uyanınca hemen emmek istiyo ve her uyandığında 20dk aralıksız emiyo geceleri zaten benimle uyuyo sürekli meme ağzında sabaha kadar emmese bile bırakmıyo 😊
Cansudemirell cionunannesi bende gündüz memede hep ama geceleri 4 saatte bir uyanıyo emiyor ama sanki zayıf gibi 😂
cionunannesi Cansudemirell o tamamen anne pimpiriği😄oğlumda bana çok zayıf geliyo emmek istemese bile ben emzirmeye çalışıyorum sürekli aç olduğunu düşünüyorum😄
Muemruvte Oğlum 2900 doğdu su an 3600 oldu henüz 50 günlüğüz. Bu durumu çok kafama takiyorum. Boyu iyi diyor Dr ama kilosu çok az diyor. Sizce nasıl gerçekten çok canım sıkılıyor