Şuan oğlum 4 aylık bizede aynı şekilde uzayan sarılık diğer adıyla anne sütü sarılığı demişti doktor. Tehlikeli birşey değil emzirmeye devam et 3.ayina kadar sürer sarılık ilk iki hafta kadar tehlikeli oluyormuş. İlk haftasında fototerapi almıştı değeri çok yüksek diye. Gerçektente uzun sürmüştü hatta 3. Ayına tam bir hafta kala geçmişti sarılığı için rahat olsun seninde