Sitare1 Denooomii ortopedi bakıyor , kız kardeşim ameliyat oldu tırnak etinde ufak bir estetik yaptilar, et kısmını biraz daha daralttilar . Tırnağı daha estetik ve sağlıklı görünüyor şu an.
Aysegulllll58 Denooomii ona krem verir canım benimki artık akıyordu ve eti dışarı çıkmıştı yaktı benimkini geçti şükür 🤲🏼
Denooomii Aysegulllll58 akıyordu derken benimde ayakkap giyince corapda rahatsz ediyo kanama oldu geçen yan tarafında şişlik var et mi o dediğiniz
Esmhsn Denooomii korkutmak istemem ama evet acıyor maalesef sonrasındaki pansumanlar da çok zordu. Ama bir haftaya geçiyor. Sonrası rahatlık.
Esmhsn Denooomii ben çok uzun süre ihmal ettim korona dönemiydi o yüzden çekti. Çok kötü durumda değilse kenarlarından kesiyorlar diye biliyorum hatta lazerle de yapılıyormuş ama nasıldır bilmiyorum
Sitare1 Denooomii kız kardeşim o doktor kontrolünde oldu ameliyatını bakıyor umarım bu konuda iyi bir doktora denk gelirsiniz çünkü tekrarlayan bir durum