Bu kuaforde yapilan keratin maskelerinin evde yapilanlarindan gordum alisveris sitesinde kullanici yorumlarida bayagi iyi hani bu brezilya fonu keratin bakimi dediklerinden saci duzlestiren ve bakim yapan dokulmesine fayda saglayan bir maske. Sorum su ki bu maskeyi uygulayinca iki gun yikamamak gerekiyormus etkili bir sonuc icin ama bebegim emiyor onun icin skinti olur mu iceriginde tam bilmedigim ve ya daha once yaptirmadigum icin bebegime zararli mi cok koku oluyor mu bilen varsa soyleyebilir mi yoksa bebegim sutten kesilince mi yaptirmam daha mantikli