NilD bu arada evet sinyali dogru alıyorsun büyük ihtimal. Gaz sıkıntısında da ihliyorlar. Ama ağzının yanına parmak falan koy bir de öyle bak tepkisine. 6 aydan önce de uyku düzeni olmaz. Ama biz bir buçuk aydır gece gündüz kavramını oturtmaya çalışıyoruz. Akşam 8 den sonra gece lambasını açıyorum ve kesinlikle sabah olana kadar odadan çıkarmıyorum. Bu ay gece gündüzü öğreneceği aydayız. Ve işim kolay olacak böylelikle.