Haticeyns Bingöl fena değil ama yazabilirsiniz diyemiyorum çünkü 1.deprem bölgesi. Biz toki lojmandayız. Toki olduğu için şu an dışardan 60 kişi başvuru yapmış deprem korkusuyla. Lojmanı istemeynler yani artık gelmek için sıradalar. 29 boş daire vardı doldu. Dışarda sıra bekliyorlar yaz için