Hasretdenizz 3 adet alerji maması kullandık neocate ağzına bile almadı öğürdü
Evolvia rp içerken sorun yaşamadık ama aşırı kabız oldu
Bebelac pepti junior su gibi bir mama, mamayı yerken biberonla kavga ediyordu,sürekli acıkıyordu, ayrıca yeşil kaka yapıyordu.
Kabız yapmasa evolvia rp ile devam ederdim ama her bebek de farklı etkiler yapıyor mamalar ben hepsini denedim. Bebeğim iştahlı bir bebek bu arada. Kokusuna rağmen 2 mamayı da kolayca tüketti