Oğlum 9,5 aylık, beslenme düzenimiz sabah uyanınca 150lilik mama sonra kahvaltı yani yarım yumurta avokado peynir pankek değişiyo duruma göre yani, sonra 8-8,5 gibi uyanıyor işk uykumuz 11-11,5 ta en geç 1 de uyanıyo, sonra yemek yiyoruz çorba ya da ne yemek varsa yoğurt meyve sebze artık ne yapmışsam, sonra bir saat geçiyor 150likmama içiriyorum tekrar 3 buçuk 4 gibi ikinci uykusuna geçiyor, 5 5 buçukta kalkar en geç, mama içiriyorum yine 150lik. Sonra akşam bizimle yemek yiyor, sonrasında da 9 buçuk gibi en geç 10a doğru uyuyor uyumadan önce yarım saat kala bir mama daha içiriyorum. Sizce bu plan nasıl? Daha fazla yemek mi yedirmeli mamayı azaltmalıyım? Gece de 3 kez mama içiyor(120-120-sabaha karsı da 150lik) kesmeli miyim sizce gece mamalarını uyansa bile siz napıyorsunuz?