Merhaba hanımlar
Ek gıda başlama konusunda kafam çorba oldu resmen. Beş buçuk aylık bebeğin var ve emziriyorum çok şükür. Uzun zamandır araştırma yapıyorum kitaplar, sağlık ocağında ki ebe ile görüşüyorum. 6 aylık olunca başlamayı planladım. Dün doktor kontrolümüz vardı. Doktor artık başla dedi ek gıdaya. Tamam hocam başlayalım neler tavsiye edersiniz dedim. Bana ne dese beğenirsiniz “ öyle önerebileceğim bir listem yok sebze püresi hatta kavanoz mama al” dedi. Ben şok tabi nasıl kavanoz mama önerdi hayret ettim. Tabi bunu duyan eşim annesinin de gazıyla kafamın etini yiyor başla artık çocuk gelişemeyecekmiş benim yüzümden. Ama tabi ben bildiğimden şaşmam 6 aylık sağlık ocağı kontrolünden sonra başlayacağım.
Sizler ne zaman ve nelerle başladınız hadi biraz sohpet edelim.