Annelerrr acil taktik. Oğlum 11 aylık. Şuan sabah 10 -11 gibi kahvaltı ediyor. Kahvaltıyı sıkı yapıyoruz. 2 buçuk 3 gibi yemek yapmıyorum formül mamasını içiyor üzerine meyve yediriyorum ya da meyveli yoğurt. Akşam en geç 6 gibi akşam yemeğini yiyor. Çorba ya da yemek yapıyorum. Gece de yatmadan yine mamasını içip yatıyor. Yani ben 3 öğün yemek yapmıyorum siz nasıl yapıyorsunuz ? Ama artık 3 öğün yapmaya başlıcam sanırım çünkü 1 yaş olacağız. Bu ara 8 buçukta uyanmaya başladı. Siz nasıl yapıyorsunuz? Bazen az mı diyorum ama bence değil kilosu da iyi yani