Lizza_65 Merhaba benim bebeğim erken doğduğu için kortizol düşüklüğü var yani adrenal yetmezlik size ne tanısı koydu doktor kızım şimdi ilaç kullanıyo
BurakAyaz Henüz bir tanı konulmadı her şey on beş gün ıcınde çıkar dedıler alkalen fosfataz degerı de yüksek cıktı
Lizza_65 Bi böbrek rahatsızlığı böbrek üstü bezleri yeterli çalışmadığı için oluyo tadavisi gen ilaçları benim bebeğinde şuan kullanıyo