Goktug80 Bebeğim 3 buçuk aylık gündüz rahat gaz çıkarıyor gece beslenmesi den sonra uyuyakaliyor gazı çıkmıyor sonra da kıvranıyor ne yapmam lazım
AegeansMom Goktug80 aynen benimkide öyle. Ben geceye doğru ayak hareketleri azaldığı için gazının çıkmadığını düşünüyorum. Gece 3 de bi baslıyor ıkırdamaya sabaha kadar mesai..
Goktug80 Berilsmom13 ayikamiyor ki deniyorum çıkarmıyor yatırıyorum kivraniyo geri kucağıma alıp tipisliyorum cikmiyo