Arasboymom Merhaba oğlumun süt ve süt ürünleri alerjisi var. Yumurtada yiyemiyor kendisi . 6. Ay açısından sonra mukuslu kaka yapamaya başladı tekrar . Böyle bir şey yaşayan var mı ?