Merhabalar annelerim ,
26 aylik oglum uzun sure tv ye maruz kaldi. 3 aydir tamamen kestik. Bol etkinlik , sosyallesme , buyukleri ile ve anne baba ile vakit gecirme yaptik. Cok sukur cogu seyi normale dondu ve uyaranlari almaya basladi. Taklit yetenegi ve babildamasi netlesti. Fakat sadece anne - baba diyor. Konusmasini nasil destekleyebilirim? Neler yapacagim bilmiyorum. Cok uzuliyirum. Kres demeyin lutfen , bezli ve konusamayan bir bebegi krese vermeye kiyamiyorum cok kucuk. Ortamimiz da zaten buna musait degil ( oturdugumuz semt vs) ne onerirsiniz nasil gelisir basina gelenler nasil yol izledi ?