Benim kızımda beşikte sallayarak uyuyordu baktım olacak gibi değil salla salla baş olmuyor bir gününün sabahından başladım uykusu gelince götürdüm beşiğine emziğini veriyodum bide battaniyesini verip bırakıp geliyodum tabi ilk zaman hemen alışamıyo kalkıyodu geri ayağa bağırıyodu gidiyodum geri yatırıyodum aynı şekilde bunu böyle istikrarlı bi şekilde 4 5 gün kadar devam ettim ne kadar ağlasada tekrar sallamadım ağlamasına falan dayanmanız gerekiyo tabi biraz 😁 ama en sonunda alışıyo sizde bi deneyin ve kararı verdiğinizde pes etmeyin çünkü büyüdükçe bu şekilde uyutmanız dahada zorlaşacaktır…🌺