Oğlum 1 haftalıktan itibaren 4. Aya kadar önceleri 4, sonra 5 sonra 7,8 günde bir kala yapmaya başladı ve 8. de sabitledi. Sadece anne sütü alıyordu ve kaç kez doktora götürsem de anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kabul edildiğini söyledi ve hiçbir müdahaleye gerek duymadı .Bağırsaklar gelişimine göre düzelecek dedi ve gerçekten 4. Aya girerken bir anda düzeldi ve her gün yapıyor artık. Süreç benim için çok zordu. Ömrümden ömür gitti gün saymakla. Ama düzeliyormuş. Annelik işte endişe etmemek mümkün değil. Düzelir sizin de inşallaj kısa sürede