Tansu-Recep bizimki de 7. Günde düştü ama günde 2 kez göbek bakımı yaptık. Alıntı veya koku olmadı. Ama düştükten sonra işte ağladıkça falan göbekte bir gariplik var gibi geldi bana, başka bir hekime gittik, hatalı kesmişler dedi. Gümüş nitrat ile işlem yaptı gün aşırı. Sonra her şey düzene girdi..