Cigdos Merhabalar arkadaşlar 3,5aylık bebeğim 1haftadır büyük tuvaletini yapamıyor bu durum normal mi ne yapmak gerekiyor sadece anne sütü ile besleniyor
Prenses_annesi22 Cigdos bi doktora gotur ıstersen bagırsak düğümü olabılır allah korusun bız zeytınyag vermıstık 1 cay kasıgı ama senınkı 1 hafta olms bxmkı 3 gündü bi gösterın derim
Kbr-a Cigdos çok normal anne sütü alan bebekler 15 güne kadar yapmasa bile normal kabul edilir merak etmeyin🤗
Tansukiz Cigdos canım benimki de bazen yapamıyor 1 gün yapamadığında yarım çay kaşığı kadar zeytinyağı veriyorum rahatlıyor bence 1 hafta uzun süre mutlaka bi doktora gösterin bağırsak problemi olabilir kesin vardır demiyorum 15 güne kadar normal sayılır ama siz yine de gösterin bebek çok huzursuz olacaktır.
nisan35 Anne sütü ilk beslenenler de 10 güne kadar normal sayılıyor. Benim bebeğim de haftada bir yapıyor