Haticee1 Kızlar nevresim takımlarinizi makine de kaç derece de yıkıyorsunuz ben 40 derece de yıkıyorum fakat solma oluyor neden acaba?
Yorumcu1anne Haticee1 30 derecede yıkıyorum ben 30 derece yeterli değil mi nevresim için bence yeterli dereceden veya deterjandan solma yapıyordur zaten deterjandan memnunsanız dereceyi değiştirin derim
pasaklisinkukuli Haticee1 eşim terliyo bazen 60 derece de bile yıkıyorum ya nevresim kumaşından ya makineden ya da deterjandandır
littlemermaid22 Haticee1 ben de 40 derecede yıkıyorum solma olmuyor, toz deterjan kullanıyorsanız o solma yapabilir
Sess Haticee1 3 senedir 3 takım nevresimi kullanıyorum sadece. Fazlası yok. Yani deliler gibi yıkandılar 3 senede, hiç solması yok taş gibi. Karacanın çeyiz setiydi. 40 derece 800 devir standarttır hep
BrcAydn Haticee1 Merhaba, kışın genelde 60° 1200 devirde yıkıyorum 3 takım var zaten hepsi özdilek marka 2018 eylülden bu yana hiç bir şey olmadı çok şükür. Ayrıca yazında 90° 1200 devirde yıkıyorum eşim aşırı terliyor çünkü
2minika 40 derece 40 dk 800 devir yıkıyorum hep bazıları soldu tabi ama en makulu da temizlik açısından bana bu geliyor ya ☺️
Gnssn Kendi kullandiklarimizi 40da yıkarım yatılı misafirim çok gelir Bi gece kalıp giderler onları 30da yıkıyorum 😂 ariel toz deterjan kullanıyorum hiç solma VS olmadı. Nevresimin kalitesinden de farkedebilir