Bebeğim 4 ay 10 günlük. Koltuk kenarlarına hafif eğimli şekilde oturtuyorum , kucağımda destek vererek oturtuyorum ama yetinmiyor, kalkmaya (dikilmeye) çalışıp bas bas bağırıyor. Sizce oturtmak için erken mi? Eğer erkense dikkatini nasıl dağıtabilirim? Uyumadığı her süre boyunca oturmak istiyor 🤦🏻♀️