Hllalmdg Hanımlar 2 aylık bebeğim var, ilk reglmi oldum, ama çok yoğun, yatağa geçecek kadar, benzer durum yaşayan var mı
Aenia Hllalmdg Ayni durum bende de var . İlk reglim yoğun degildi 3 gün sürmüştü hatta. Sanırım tam atilmadigi için böyle oluyor. Normal diye çok üstüne düşmedim, doğumdan önce de yoğun olurdu benim
gocebebirbayan Hllalmdg benim de çok yoğun şekilde olmuştu ilk reglim. Geçsin diye mirena taktırdım daha çok gelmeye başladı. Üstte kalsın 🌺
SCerenY Hllalmdg benim de inanılmaz yoğun gelmişti ergenlik günlerime dönmüştüm resmen 😂 saniye başı üzerime geçiyordu gecelik pede rağmen ama azalıyor yavaş yavaş
Hllalmdg gocebebirbayan çok geçmiş olsun canım, düzeni gebelik ve hamilleikten önceki gibi kalan yok sanırım hep degismiş
Aenia Hllalmdg Muhtemelen onunla ilgili.. Doğum yapınca regl ağrın da hafifler demişlerdi ,daha da beter hale geldi 🥲 sütten birkaç ay adet olmazsın dediler 2 aydır günü bile sekmiyor adeta..
Hndealnathn 2 çocukta da ilk olduğum adet çok çok yoğundu sonrakiler eskisi gibi oldu.hatta her ikisinde de 5.ayda olmama rağmen oğlumda reglim 14 gün sürdü kızımda normal 5 gün
Hllalmdg Hndealnathn fazla büyütülecek bir şey değil o zman, başıma ilk kez geldi korkmuştum ama burada anneler sayesinde rahatladım şükür, sizde çok sagolun