ilos12 Kızlar 25 gün önce sezeryan oldum. Fakat halen dikiş bölgelerimde hissizlik uyuşukluk var. Normal mi? Bu durumu yaşayan var mı? Dokunuyorum vs o bölge boylu boyunca uyuşuk
ilos12 Whatornot aa rahatladım, mantıken ameliyat olalı kaç gün oldu niye düzelemedi uyuşukluk diye evhamlanmıştım. Sayenizde rahatladım, çok teşekkür ederim❤️
ilos12 Minigim38 allah allah ay nasıl bir kesiyse sezeryan… İnsallah düzelir. Bildigimiz uyusukluk hissi degil mi?
ilos12 Uffsananebeslk allah korusun😂 insana kotu hissettiriyor o his ya 😅 Nasıl kesi açılıyorsa artık😅
ilos12 Zuhalhlt nasıl bir kesi açılıyorsa artık. Resmen uyuşturulmuş gibi değil mi ora? Çok teşekkürler cevabınız için❤️
cogulsahis ilos12 7 ay oldu doğum yapalı 1 kaç aydır normal hissediyorum ben ara ara kaşınıyor bir de ağırlık vs zorlarsam ağrısı oluyor sizin iyileşme sürenizle de alakalı olacak ama bence 6-8 ayı buluyor düzelmesi
Minigim38 ilos12 evet normalmiş ama hissiz orası 😅ne yapıyorlarsa oraya bide cinsel bölgeye sürsemde temizlemesi kolay ağrısız olsa😅😅
Lilybaby ilos12 3 ay geçti azaldı ama bitmedi o his. Bebeğim ağırlaştığı için sızlama oluyor bugünlerde de 😔
Neslihankurt Benimde 3 ay oldu hala ara ara soğuk buz gibi hissiz 😅 yengemin sezeryandan üzerine 23 sene geçmiş hala ara ara öyle buz gibi oluyor diyor
Tansukiz ilos12 canım 1 seneye kadar uzuyor bende 1 aylık sezeryanlıyım hala hissizlik var gayet normal panik yapacak birşey yok