Oglusm Mevsimselmi acaba bilmiyorum 3 gün geciktim strese girdim spiral ile korunuyorum ama yinede korku sardı gecikince ya 🤨
Musmutlubiri Oglusm bende hala olamadım hamile olamam çünkğ ameliyat geçirdim hiçbir şey olmadı eşimle ama olmadım hala stresten mi acaba
Deletedmom_39 Oglusm ne zaman olman lazımdı Şubat 28 çektiği için herkesin 3 gün gecikecek 🙈 Musmutlubiri
Deletedmom_72 Oglusm Tam bir ay geciktim şükür oldum sonunda üç hamilelik testini heba ettim bu yolda.Son yaşananlara üzüldük sanırım ondan oldu
Arasinannesi01 Benimde 13 gün gecikti 3 hamilelik testi harcadım kan tahlili de yaptırdım hep negatifti ama anlamlandıramadan bekliyordum korkuyla şükür ki oldum sonunda sanırım depremde çok stres yaptım Adana’da baya sallandık