Semaaaa tamam da dogru diyorsunuzda bebegim bu demir damlasi yuzunden ileri derecede kabiz oldu arada bir damla olsun vereyim dedim oda kabiz yapti fitil atmak zorunda kaldik biseye iyi gelen biseyede iyi gelmiyor malesef d vitaminini duzenli hergun ayni saatte veriyorum bu kan damlasini biraktim ayrica arastirdim kan alinip bebekten ona gore verilmesi gerekiyormus oyle birseyde yapilmadi direk verildi saglik ocagindaki doktorada soyledim hani kanina bakilip verilse diye adam hic orali bile degil bana verdigi cevap siz bilirsiniz ister kullanin ister kullanmayin bunu saglik bakanligi her bevege veriyor esimin kuzeni de ayni durumu yasamis bebegi 4 aylikken gitmis kan sayimi yaptirmis sonuclari iyi cikmis kan damlasi kullanmamis