seda2424 yeni doğum yaptığınızda bebekle ilgilenirken kendi çocukluk ve anne ilişkinizle de yüzleşirsiniz, ve normalde farkında olmadığınız bazı travmalar su yüzüne çıkabilir, lohusalık hassas bir dönem ve bence psikolojisi 40 günde bitmiyor 😁 kimisi bebeğini kimseye vermek istemiyor, kendi annesi de dahil. Yani evet bütün bunları yaşamadan uzaktan nankörlük gibi görünebilir ama öyle değil, o yüzden arkadaşların yorumlarına üzülmeyin. Tabi ki uzakta olanlar, annesini kaybetmiş olanlar için tek yanımızda olsun da derler, onları da anlıyorum ama gerçekten psikolojik boyut çok karmaşık ama en nihayetinde bir süreç bu geçecek, bence anneye kırmadan güzelce duygular anlatılmalı, bazen beklediğinizden de anlayışlı olabiliyorlar