Arasbasak lütfen öyle düşünmeyin lütfen
Benim yaptığım hatayı yapmayın
Şu an çok az emiyor ve o onun için yeterli göğüsüm yumuşak süt yok diye düşünmeyin emdikçe geliyor
Süt ile beslendiği zaman çok az hasta olur sağlıklı ve çabuk gelişir
Bende sizin gibi düşünüp 1 ay mama verdim onda da günde 1-2 defa verdim baktımmemmemeye başladı kabız oldu ıkınma sırası ağlamaktan mahfoldu 3 gün çabaladım bıraktırdım
Çok şükür sütüm yetti yetiyormuş ben yetmez zannediyormuşum 7,5 aylık oldu ilk defa geçen gün ateşlendi yerde yattığımız için üşüttüm diye
Kilosu boyu gelişimi çok iyi ve dışarda olduğunuzda doyurması kolay mama derdi yok gece de aynı hem maddi de baya zor olur önemli olan sağlıklı