Bende bir şey danışmak istiyorum, bebelac mama aldım bebeğime gaz yaptı bi paketini açmıştım onu kullanmadım o arada sma aldım bugün kullanım süresi doldu kalan diğer paket bebelac devam edeyim dedim. Ama kaşığı ilk poşetle atmışım ,sorum şu ki bütün mama ölçek kaşıkları aynı mı ,sma ölçeğini bebelac mamada kullanabilir miyim