Sevgimelegim Kizlar 4,5 yasindaki oglum atesli ve benden ayrilmakda zorluk cektigi icin esim bebegimizi acile goturdu dunden beridir ardi arkasi kesemedim bezlerin. Acilde evet ishal bol bol emzirsin mama versin susuz kaldigina dair bir belirti olursa bebeginizle irtibat kurmakda zorluk cekerseniz hemen acile demis. Birde ilac yazmis. (buarada yurtdisindayiz) Kisir bir døngu icindeyiz nasil emiyor yada mamasini yiyor sanci basliyor 2 dk ile 30 dk arasi suruyor sonra sulu ishal... Ve geri emmek istiyor ici bosaldigi icin ve mecburen emzirmek zorundayim sivi kaybi olmamasi icin. Benden ona gecebilecek ishalink durdurmak icin onerilerinize ihtiyacim var.. Iki hasta cocukla perimperisanim iki gundurc😥😥😥
Hazal21 Sevgimelegim Çok geçmiş olsun canım. Toz Türk kahvesine 2 3 damla limon damlatıp ye canım İnşAllah bebeğe yararı olur