ipeksiiimom Bıngıldağı 5 ay civarı kapanmıştı, şu an 23 aylık. 12 aylıkken 50,5 - 18 ayda 51 olarak ölçüldüğünü hatırlıyorum. Doktorumuz çocuk nörolojiye yönlendirdi ilk öğrendiğimizde, nöroloji de mr istedi. Bazı sorular yönlendirdi, kelime kullanımı nasıl, nöbet geçirdi mi, yürüyor mu diye? Mr’da sıvı görmedi sorularının cevabı da olumsuz değildi. Gelişiminde bir problem görmedi. Umarım sizin bebeğinizin de bir problemi yoktur çok geçmiş olsun 🙏🏻