Sma optipro kullanıyorum comfortta kullandık ama her ikisi de aynı su gibi geçiyor çocuğum sürekli 1 saatte bir emmek istiyor 180 cc yi 210 yaptım artık içemiyor hepsini ama sürekli 1 saat sonra em em diye mama istiyor yarım saat daha bekliyorum yıkıyor ortalığı gelene kadar kendi sütüm zaten yetmiyordu şimdi bi yatacağı zaman bide sabah kalktığı zaman beni emiyor bazen gün içinde 1 kere alıyorsa alıyor sütüm de ona göre zaten artık doktorumuz kilo alıyor dedi 2 hafta içinde 300 gram almış 3 hafta içinde de 600 gram aldı 4 ay 24 günlüğüz sizler de aynı mı durum yoksa mama mı yaramıyor yaramasa kilo da almaz normal mi bu durum öyleyse 2 saatte en fazla 3 saatte bir bez değiştiriyorum anlamadım ki problem neyde 🤷♀️🤦♀️