Kızlar kızım 2 yaşında doktora götürdüm kan değerlerine baktırmak için çok iştahsız diye sonuçlar çıktı buradaki sağlık ocağına sonuçlarını göstermek için gittim çok şükür kan değerleri normal sadece karaciğer enzimi yüksek ama abartı değil bir iki değer yüksek doktor sıkıntı görmedi tek başına birşey ifade etmez dedi , neden olur dediğim zaman da ilaçlar gripler vs yükseltebilir dedi kızım 1.5 ay önce 1 ay boyunca 3 defa hastalandı ve 2 kere antibiyotik kullandık ateş dusuruculer falan acaba ondan olmuş olabilir mi içime kurt düştü doktora götürsem mi tekrardan ?