Yesim95 Yusaydef ben 1 kilo alıyorum yarısını atoyorum dograyip yikayip cok guzel oluyo rahat rahat kullaniyorum ikinci seferde
Babybloom Yusaydef ben çok alıp ıspanak yemeği yapmak için kavuruyorum. Yarısını buzluğa yarısını yemek yapıyorum
Buuseg Yusaydef ben atıyorum yarım kilo alıyorum yıkayıp doğrayıp ta koyuyorum börek filan yapacağım zaman cıkarıp yapıyorum
agacsizkoala Yusaydef yıkıyorum suyu iyice süzüldükten sonra doğruyorum buzdolabı poşetiyle buzluğa atıyorum , çıkarttığım zaman buzu çözülüyor içine bi tane küçük soğan biraz peynir karıştırıyorum börek içi olarak kullanıyorum
Wolverine Yusaydef Evett, direkt yıkanmış doğranmış şekliyle. Buzluktan çıktıktan sonra ister yemek ister börek içi istersem de kıymalı yumurtalı falan yapıyorum sabah kahvaltiya