Bebetonunannesi16 duruyor canım ama fiyat enflasyona yenildiği için bu fiyattan veremem kış geliyor bende daha düşük toglu bir ürün almayı düşünüyorum satarsam alacağım ürünün birazını karşılasın isterim geçen kış bir şekilde idare ettik ikinci sıcak sever belki diye hurçlayıp kaldırdım 250 lira hesabına uyarsa canım