1 yıl önce falan aynı yerden yediğim köz dürüm sonrası yine böyle olmuştum arkadaşlar aradan uzun zaman geçti diye tekrar olacağını düşünmedigim için dün yine yedim ve kusma ishal başladı dün akşam 5 de yedim bu sabah saatlerinde kusma ishal bu saate kadar yordu beni . Acilde serum takıp yollamışlardı , akşam eşim gelip götürecek yine hastaneye ama evde yapabileceğim rahatlatacak bişey yok mu . Aşırı halsiz bıraktı beni sıvı kaybından sanırım . Başına gelen varmı korkuyorum?