Yahu milletin çocuğu süpürge sesinde uyuyabiliyorken bizimki daha çalıştırır çalıştırmaz başlıyor ağlamaya ki yoktu böyle bir şey 2-3 haftadır oluştu el süpürgesi kablolu falan fark etmiyor bi tek robotta sorun yok onu baya izliyor takip ediyor kendi hareket ediyor dönüyor falan diye mi sesi bi tık daha az diğerlerine göre ondan mı bilmiyorum ama çocuğu başka odaya bırakıp süpürge açıyorum süpürgeyle odanın önünden geçsem bile ağlamaya başlıyor resmen napicam bi destek atın Allah için 🥲 7 buçuk aylık bu arada henüz emekleme yok arada yürütecte duruyor gidiyor takılıyor oyuncaklarıyla çoğu zaman yerde yatırıyorum uyanıkken