Kızlar Salı günü sağ alt çenemde gömülü 20 lik diş ameliyatı oldum baya zorlandı doktor eti kesip altındaki kemiği kesip dişi aldı uyuşukluk geçmeden başım ağrımaya başladı dedim yandım ben daha dur bi saat anca oldu derken çenem şişti antibiyotik ve ağrı kesici kullanıyorum ama bugün yüzümde şişti yumurta gibi ve ağzımı açamıyorum çok ağrım var boynum kaslarım çok ağrıyor boynumu çeviremiyorum ben böyle bişey görmedim ya bu neymiş ilk iki gün tansiyonum filan düştü
Böyle bi durum yaşayan var mı bu şişlikler ne zaman iner aşağı yukarı