Zeynep_Eren18 Merhaba anneler geçen yine post açmıştım göbek bağında hafif kanama vardı götürdük göbek bakım setiyle temizleyin diye söylendi bugün kordon düştü fakat ufak parca kaldı o da düşer mi acaba bebeğim 14 günlük
S2022 Zeynep_Eren18 bizde kanama olmadı bi doktorunuza sorun isterseniz ama parçq kalıyo oda bikaç güne kuruyup düşüyo
Ozgebrar2019 Zeynep_Eren18 Doktora tekrar gösterin kibrit gibi birşeyle yakıp kurutuyorlar. Yoksa iltihaplanma yapar
kasimonbes Zeynep_Eren18 benimde olmustu ama kanama olmamisti boyle kabuk vardi 1 hafta sonra o da dusmustu
Zeynep_Eren18 S2022 doktora götürmüştük cumartesi günü gördü kanamayı göbek bakım seti alın dedi halende kullanıyoruz
Zeynep_Eren18 Ozgebrar2019 yarına randevu alıyım o zmn kanamayı görmüştü zaten doktor göbek bakım seti kullanın demişti halende kullanıyoruz
Zeynep_Eren18 kasimonbes Bizimde kanama devam etti sonunda dün düştü şükürler olsun yani 17 günün sonunda göbek kordonu tamamen düştü 🥰
Zeynep_Eren18 DuyguveUygar Bizimde değiyordu kan şeklinde düşmeyecek diyordum ama dün düştü sonunda 🥰😌
esma-nur Zeynep_Eren18 canım bizde de öyle oldu kanama oldu ara ara banyo yaptırdıkça orası yumuşayıp düştü
Zeynep_Eren18 esma-nur ben yaptırmadım banyosunu korktum ılık suyla sildim sürekli vücudunu banyosu bugüne kısmetmiş dün düştü sonunda 😌🥰
ugurbocegmm Zeynep_Eren18 bizimde bu şekilde oldu çocuk Dr cerraha yönlendirdi çocuk cerrahi 2 gün arayla 3 kez nitrat çubuk uyguladi..baticon gazlı bez kullandık geçti ve 3 hafta aradan sonra ilk banyosunu yaptırabildim nihayet 😊
Zeynep_Eren18 ugurbocegmm göbek bakım seti kullandık bizde kordon düştü parca kaldı ama nihayet dün 17 günlükken o da düştü banyosunu bu mübrek günde yaptırmak nasip oldu 😌🥰
Roro37 Zeynep_Eren18 benim de bebeğim 12 günlük 6 günlükken göbek bağı düştü kabuk bağladı. kabuğun alt kısmı hafif kanlı korkmalı mıyım acaba zamanla geçer mi?
Ozgebrar2019 Roro37 Bir çocuk doktoruna gösterin. Uzun bir çubukla yakıyorlar daha çabuk kuruyor iltihaplanmayıda önlüyor