Hamzaninannesi1411 benim kızım da öyle biraz . Kaşığın ucuna ağzını degdirip saniyesinde geri çekiyor 🤦🏻♀️ dudaklarını kitlemeyi de ek gıdaya başlayınca öğrendi resmen. Yine de mamadan sonra asla asla yemez . Çok açken veriyorum biraz yiyor o zaman . O da toplasan bı tatlı kaşığı etmez . Muz , peynir , pekmez ,havuç , kabak , elma vs. hiç sevmedi . Tek ağzını açtığı şey yoğurt ve patates o da iki tırnak kadar anca 🥲 ne yapabilirim ben de bilmiyorum.