Mervis41 aynı şekilde grip öksürükle mücadele ediyoruz 5+3 biz de günde 2 defa serum fizyolojik ile burnunu çektiriyorm 2 defa da serum fizyolojik ile buhar veriyorum sabah akşam(gece yatarken) udi hindi yağı ve çörek otu yağını karıştırıp karın sırt ve ayak tabanına sürüyorum yine gece yatarken Akgünlük sakızıni eritip pamuğa dumanını çektiriyorm yagladiktan sonra pamuğu bir gün sırtına bir gün göğsüne koyuyorum emziiryorsaniz günlük sarımsak tüketin dut pekmezi bebeğime de veriyorum 1 çk 1 yk da ben içiyorum böyle yaparak öncekini 2 3 gün içinde atlatmistik bu sefer biraz uzun sürecek galiba ailece hastayız çünkü hepimiz bir birimize bulastiriyoruz 😌geçmiş olsun size de