Esrailknur_ Iyi günler. hamileyim doktor randevum haftaya çarşamba şimdi e nabizdan sonuçlara baktım serbest T4 0.62 ng/dL yaziyor herhangi bi sorun teşkil ediyor mu aranızda sağlıkçı var mı değer referans disi yaziyor.
Wolverine Esrailknur_ Tiroid değerlerinize bakılmış. Değer normal. Bir sorun teşkil etmiyor. Sağlıkçı değilim tiroid hastasıyım (:
Marinedeniz Benim t4 yuksek cikti tsh da cok dusuk normalde hipotiroid hastasiyim aslinda ama sanirim ilac dozum fazla geldi ilk defa t4 referans disi cikti yani ilac dozum ayarlanirsa duzelir mi kafama takildi “/ Wolverine
Wolverine Marinedeniz evet ilaç mg duzenlenirse bence T4 de normale döner. Bir de nodül var mı siz de? Normalde TSH yüksek T4 dusuk yada normalse hipotiroit oluyo bildiğim ama sizde tersi olmuş kontrole gidiyor musunuz acaba
Marinedeniz Wolverine evet canim ben de normalde hipotiroid var ama bu sonucumda tsh cok dusuk cikmisti t4 de yukselmis ilac dozum cok fazla gelmis. Nodulum vardi alindi ameliyat ile 13 yil felan oldu nerdeyse bide sag taraftaki tiroidim alindi