crn_yldz38 6. Ayında ek gıdaya başladığımızdan beri mama sandalyesi dışında koltukta vs yemek yedirmedim hiç. Sadece mamayı içerde içer, yemeklerini mutfakta mama sandalyesinde yer. Bu şekilde yapabilirsiniz. Bir de çizgifilm izleterek yedirmenizin bi faydası yok maalesef. Ona odaklanarak yediği sürece ne yediği şeyi bilir ne de doyduğunu anlar. Sadece izlemek için yemiş olur. Önüne çatal kaşık koyarak oyalayacak şeyler vererek yedirebilirsiniz. Ben yemek yedirirken eline de kaşık veriyorum kendi yiyor gibi yapıyor oyalanıyor 10,5 aylık