Allahımm bu nasıl bir şey ya artık bu sabah ağlama krizlerine girdim sinirimden bi çocuk hiçç mi yemez ek gıdada en basından beri sorunluyduk ha düzeldi ha düzelecek diye diye bu aylara kadar geldik sevdiği tek bir besin bile yok blw yöntemi,kaşıkla yedirme, değişik şekilli sunumlar yok olmuyor her şeye red red red tadına bile bakmıyor çikolata bile yemez o derece bi cocuk gören herkes sasırıyor kan tahlilleri yapıldı her şey normal görünüyor herhangi bir vitamin eksikliği yok boy ve kilosuda iyi ama tamamen formül mamadan kaynaklı iyi gelişiyor🥺 var mı böylesine iştahsız olan bebesi olup çözüm bulabilen? Deliricem artık😔