Merhabalar 6 aylık kızım var daha önce birkaç defa emzik aldım fakat hiç tutmadı.Ama o kadar mızmızlanıyo ki sürekli artık çok yoruldum bütün gün yanındaym evde bir iş yapamaz oldum.Bakıyorm emzik tutan bebekler oyalanıyo kendi kendine sizce bir daha denesem mi bu aydan sonra tutabilir mi philips avent denememiştm onuda denemek istiyorum.