Kevser472 Kızlar biz yavaş yavaş ek gıdaya geçişimizi yaptık doktor kontrolünde çünkü benim bebeğim çok yemeklere hevesli çok istekli olduğu için kontrollü olarak başladık peki hazır meyve püreleri mesela bebelak markasının elma püresine kullanabilir miyiz
prensesmomyy Kevser472 Direk hazır gıdalardan değilde evde kendi yaptığınız yoğurttan baslasaniz daha iyi olur Zamanla yoğurdun içine koyacağınız meyveler ile daha doyurucu hale getirebilirsiniz Atıyorum organik irmikten elmalı bir püre yapabilirsiniz Neden hep hazıra kaçıyor anneler ..
nazliicank Kevser472 ben bebegıme hazır kavanoz mama da kaşık maması da verıyorum yapmadıgımda. Kendim de yapıyorum sıkıntı yasamadık hıc
Olimbonii Kevser472 Ben kavanoz mamasi kullandim elmali-muzlu seftalili kayisili hepsinide sevdi suan ara ara veriyorum yine yiyor icerikleri temiz hero baby aldim ben katki maddesi bulunmuyor
balkaymak__ Kevser472 benimde bebeğim 5 ay 9 günlük ben ilk önce sebzelerden tattırdım çok sevmedi tabi alışık olmadığı için yoğurt verdim onu sevdi bunları üç gün verdim yarın da hero babynin mamasından denicem gece uyutmadan önce çünkü gece çok uyanıyor belki onu biraz olsun tok tutar sürekli uykusunun bölünmesini istemiyorum çünkü ama ben araştırdım herhangi bir katkı maddesi bulunmuyormuş
Kevser472 prensesmomyy bunun hep hazıra kaçmakla ne alakası var hem ben evde yapmıyorum demedim sadece kullanabilir mi diye fikir alıyorum olaki zor bir durumda kullana bileyim diye gayette Ek gıdalara başladığımız için zaten patatesi havucu üç gün kuralıyla zaten ilerledim sadece fikir amaçlı soruyorum
balkaymak__ prensesmomyy ya kadın insan gibi soru sormuş insan gibi yanıt vermişsin son cümlende neden aptallaşıyorsun ve anneleri yeriyorsun çok bilmiş
Melpoy balkaymak__ bencede 5 aylık bebeğinize henüz o mamalar çok erken, heleki uyku öncesi. Tok tutan kendi yapacağınız tarifleri denemenizi öneririm.
-Manolya- Kevser472 bizde bugün tam 5 aylık olduk çok hevesli birşeyler yemek istiyor. Armut tattırdım bugün ilk defa. Doktorunuz nasil ilerlemeniz gerektiğini söyledi ben henüz konusamadım da bilgi verirseniz sevinirim 🤗
Kevser472 -Manolya- canım çok şükür bir sıkıntımız yok bide çok hevesli ilk tadımla başladık sonra artık verebileceğimi söyledi doktor tabii ağırlıklığımız yine anne sütü ♥️😘