Merhabalar sevgili anneler,
Kızım 15 aylık ve meme düşkünü olduğundan geceleri çok sık uyanıyor saat başı bazen. Ve ben işe de başladığım için perişanım 15 aydır deliksiz 4 saat uyumadım sanırım işyerinde de verimimi etkiliyor bu bilirsiniz. Gece emzirmesini kesersem uyuyacak sanırım ama denemelerinin başarısız oluyor şu iciruyoruz filan ama memmee diye krize giriyor dayanamıyorum. Bu arada malesef ayakta sallayarak uyumaya alıştı gece bazen uyanıp kalkıyor emziriyorum bazen hala uyumadiignda mecbur sallıyorum. Bu sallama ve emzirme konusunda başarıya ulasanlariniz varsa bana yardımcı olabilir misiniz?