Biliyorum sağlığı yerinde olduğu sürece zayıf olsun ne olacak diyenler olacaktır ama artık moralim çok bozuluyor en azından biraz toparlansın istiyorum. Bu arada yemesi fena değil ama kilo almıyor aşırı hareketli bende zayıf bir çocuktum her zaman babası da öyle sanırım birazda genetik bir durum ama bebeğimde şunu yedirdim kilo yaptı veya şu çok güzel kilo yapar dediğiniz birşey varsa yazar mısınız rica ediyorum 🌸