Selam tatlis anneler biz 3 buçuk ayligiz ben spinal doğum yaptım. Bel ağrım yoktu sonradan sonradan başladı 🥹 dogrulamiyordum bilene.. Eşim hareketsiz kalıyorsun evde spor yap falan diye diye beynimin etini yedi ama inanın ki bebekten Vakit olmuyordu uyudugu anda yemek yapmya girisiyordum yada eşim evde ise bebeğe o bakar ben etrafı toparlandım. Neyse ben bugün 4. Günüm evde spora başladım Google play den indirdim program . Dünya varmış valla bel ağrım gitti 🙊 şiddetle tavsiye ediyorum valla kizcelerim ben gibiyseniz yapın sporu çok uzun sürmuyor kizcem uyuyuncs yada ana kucağındayken yapıyorum ben 🥰 Dünya varmış gerçekten de onu anladım