Sfybsfyb geçmiş olsun kabızken bizimki de koyu oluyor ben dün nefis yemek tariflerinde gördüm yarım çay bardağı suya bir çay kaşığı zeytinyağı iki çay kaşığı pekmez ya da karadut özü koyup karışımdan üç dört çay kaşığı veriliyormuş denedim iki saat sonra normal şekilde yaptı iki üç kere hem de.her gün kayısı ben de yediriyorum normal insan cırcır olur bana mısın demiyordu zeytinyağını direk içiriyordum yine yoktu denemek isterseniz fikir olsun