Sedaekrem Neden? Kabartma tozu Vanılya vs vs katmıyorum yogurt un yumurta ekstra bise katacaksan o Baska ne yapmam lazım
Wolverine Sedaekrem Kabartma tozu olmadan pankek olmaz ki karbonat sirke veya başka kabartici bişey kullanmak gerekir. Yoksa yumuşak olmaz evet Süt yumurta az un kabartma tozu vanilya şeker yada bebeginize yapıyorsanız muz gibi tatlandırıcı bir şey ekstra konabilir. Kıvamı kekten az tok ama çok kalın olmayacak kıvamda olması lazım. Tava yada pankek tavasinda az peceteyle yağlayıp orta ateşte pişiriyorum.
Sedaekrem Whatornot burdakı yorumlara gore bakacam ama fazladan ziyade eksik seyler var be bilim kavartma tozu katmak istemedim :) genelde benek urunlerı kullanınca
Dilruba_1 Whatornot 11 gün askı vermişler sağolsunlar 😂 ama eskisi gibi girmiyorum artık önceden bakıyordum bebekler için ek gıda tariflerine vs ama baktım benim kız bebek tariflerini yemiyor yallah tarifler dedim evdeki pişirdiklerimden veriyorum 😅 Ama pankek genelde yapıyorlar şurada durayım da bi bakayım belki onu sever yer Kızın nasıl oldu iyidir inşallah ☺️
CizerBirAnne Ben genel olarak bu ölçülere göre yapıyorum. Bazen içine ceviz rendeliyorum, bazen meyve ekliyorum, bazen unun az bir kısmını keçiboynuzu unuyla değiştiriyorum. Hiç kabartma tozu vs kullanmıyorum. Pankekte tadı çok belli oluyor, sevmiyorum.
Neslihan66 Sedaekrem Yoğurt yerine süt deneyin yumurta ve şekeri iyice çırpın vanilya ve kabartma tozu muhakkak eklemelisiniz..:) katı bi hamur değil de böyle akışkan olmalı..☘️🌿
Birberenannesi Sedaekrem ununu fazla koyuyorsundur. Bi kere ben de unu fazla kaçırdım taş gibi oldu 😄
Whatornot Dilruba_1 çok şükür iyi önümüzdeki hafta kontrolümüz var korkuyla kötü bir şey çıkmaz inşallah diye onu bekliyorum. Biz de ek gıdadayız yemiyor az önce yumurta sarısı, labne, armut, pekmez yaptım bi çay kaşığı yemedi bile sinir oldum ben de kediye verdim 😂
Dilruba_1 Whatornot bi çay kaşığı yemedi bile sinir oldum ben de kediye verdim 😂 İlahi 😂😂 kaç aylıktı Benim kızım da 8 aylık oldu o tarz karışım yaparsam kızarak sesini yükseltir hiç sevmiyor öyle bulamaç tarzı şeyleri ayrı ayrı tatmak yemek istiyor Ama aslında sevse kahvaltıda pratik olabilirdi ama yok yani ben de süt ağırlıklı gidiyorum mecburen
Whatornot Dilruba_1 6 ay 6 günlük ama sade de kabul etmiyor karışım da kabul etmiyor dün yulaflı bir şey yaptım biraz onu sevdi. Aslında gıdalarla değil kaşık ile problemi var. Mesela çorbayı kaşıkla veriyorum içmiyor ama biberona koyunca çok severek içiyor