Huma54 Merhaba şuan bebeğim 2 buçuk aylık ve malum son bahardayız, bizim ek gıdaya geçtiğimizde de kış olacak Yaz meyvelerini bulamayacağız. Bu konuda önceden bir hazırlık yaptınız mı şimdi ? Ne yapmalıyım
Pinarpir Huma54 konser Huma54 konserve önerilmiyor ayni şekilde buzluktan çıkan birseyi yedirmektense herseyi zamanında ve taze yedirmekte fayda var nacizane fikrim bizde 5 aylığız ayni şekilde yaz meyvesi olmucak ama seneye yicek insallah
Deletedmom277 Huma54 yaz meyvelerini yazı yazın yesin bence. Kışın ek gıdaya başladık ne meyve varsa onu verdik yazın ne meyve varsa onu yedi. Şimdi de hiç stoklama buzluğa atma yapmadın
Asafemir Kaynatıp kavanoz yapabilrsinşz ben öyle yaptım şeftali erik biber dolması ve kızılcığıda yıkadım güzelce temizledim dondurucuya attım
Pinarpir Huma54 elma var armut var portakal nar havuç var zaten suyunu verin şimdilik ama siz bilirsiniz biraz geç oldu ✋🏼